02 February 2012

HANYA PERASAAN





Bismillahirrahmanirrahim .
ASSALAMUALAIKUM . . .
:)




: bagai ada sesuatu yang Bersembunyi :
#apa?taktahu -.-'




Sayang aku bukan seberangan untuk kau .

Aku bukan manusia yang tidak punya perasaan yang digambarkan ,
 biar pun dari riak wajah yang serius .

Lemah bila tahu orang yang aku sayang benci dengan tanpa berkata apa apa  T.T
Mungkin dugaan hidup aku cam gi nih .
agar aku tidak hanyut dengan kemewahan dunia .


Ingin aku buktikan yang aku akan berjaya suatu hari nanti dengan usaha aku sendiri .


Ingin aku katakan : yang kau GILA wahai si cicak .
#HaHa . . . sory , gelaran ni bukan aku bagi kay ? 
kalau nak tahu jumpa aku . . :p


Dalam keluarga yang besar mesti meriah ,
 tapi ada nya kau hidup aku bermakna . kau hadir dalam perasaan aku . . so , tolong jaga perasaan ni agar ia tak hilang lagi (:


Hidup mesti mati , cuma kita tak tahu bila , di mana , bagaimana .
 yang pasti cukupkan amalan kita ya ?
#bimbing aku kearah jalanNya :')


Air tak kan putus walau pun dicincang .
 aku belum gembira sepenuhnya , wahai si hati .
 tapi aku boleh senyum dengan semua orang .
 membuktikan aku gembira <3 -janganrisau-


Maut , penentu segalanya   






*satukansemuahurufbesar :)
love ya!

No comments:

Post a Comment