28 April 2012

BABY ^^

:Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang:

Assalamualaikum . . .
lamanya tak buka blog ni . rindu pulak . hehe :)
dah berhabuk sangat kan ? orang nak baca pun tak best .
tak pe , aku tak kisah blog aku ni kosong . 
yang penting ni blog aku kan ? :p
suka hati aku la nak buat macam mana pun kan ? :)
kan ? kan ? kan ?


26 april 2012 
aku dapat adik lagi wey ! haha .
gila kan  ? Alhamdulillah . .
aku pulak bila lagi ni ? hehehe . gediknye . .

jap . aku tunjuk gambar baby ea ?



24 april 2012 : lahirnya bayi lelaki seberat 2.5 kg :)
mata macam panda , hidung macam aku :DDD

 
hari kedua : disebabkan tak cukup bulan , 
pernafasan dia tak berapa nak ok . 
so , kene pakai alat uh , apo bondo ntah --'






dia pun tak boleh nak hisap susu ag , 
terpaksa la minum susu cam gitu , cian dia :) 

comel !




sape lak dia ni ?? -_-'
ni lah aku , ngok ! muka tak boleh blah langsung !
kuning kan muka aku ?
nampak tak ? tak nampak ?
tak lama lettew :p
*sory , gurau je 




sejuk kot aku kat dalam uh ,
comel macam adik aku tak ?
puuiiihh ! memang tak comel mana pun :DD


#semoga mak ngn adik sihat sejahtera . amin . .
ok , sampai di sini je lah .
aku pun dah mengantuk ni --'
bye .

No comments:

Post a Comment