14 November 2011

LUAHAN RASA

ASSALAMUALAIKUM , CINTA :)



: Malu bila mahu ungkapkan Sayang :


setiap manusia semua ada perasaan . jangan sebut lagi perkataan : 
" aku tak de perasaan , aku tak kisah? "

kalau kau tak de perasaan . kenapa kau cakap : 
" aku sayang kau "

kalau kau rasa sayang . maknanye kau ada perasaan . tapi :
Ego kan?" :)

jawapan aku kat kau nanti aku bagitau .
aku tak boleh terima macam tu je oh .
aku pun ada hati dan perasaan .
aku pun kene jaga hati dan peasaan orang lain sama .
aku tak nak pentingkan diri sendiri .

jaga gf kau betul betul . 
jangan biar dia sendirian disana  :)
jangan biar dia rasa sendirian lagi , kay ?


*sebenarnya aku dah terlanjur sayangkan kau -.-
pasal 'S18' tu aku maen maen je la dengan kau . aku tak nak scandal .
aku tak nak ramai orang luar menangis :') 




 

No comments:

Post a Comment