17 November 2011

D'EMPIRE

ASSALAMUALAIKUM :)


: Penganlaman mengajar erti hidup :

13 - 16 November 2011 aku berada di Empire , Subang Jaya .
untuk mengemas kini balik kedai yang terlibat dalam satu letupan yang lalu .
penat oh , kemas kemas semua tu balik .
dah lah habuk banyak . barang banyak yang rosak .
tak pe , aku kan rajin ? haha ! perasan :*

sebenarnya staff kat News tak cukup ,
sebab tu aku ikut je kak jj (Bos Juliza) pergi empire . 
kesian pulak . 
dari pagi sampai ke malam .
huh ! nasib baik ada Nepal .
boleh jugak dia tolong tolong .

yang kelakar nya , 
kak jj ni tak de lesen P lagi aw ,
selambe gila bawak aku .
hari pertama pergi tu okay lagi .
hari kedua ada Polis Trafik ,
hari ketiga kena tahan dengan JPJ . hambek kau ! -.-
dorang soal semua dengan kak jj je .
aku kat belakang tak dengar pape pun .
tak kena saman pun , haha . gila lah !

lepas ni nak pergi Subang naik KTM je lah :)
  
P/S : sape sape yang belum ambik lesen tu cepat cepat la ambik lesen ye ? jangan jadi pemandu haram :p

 

No comments:

Post a Comment