01 November 2011

TAK NAK MENCINTAI !




: Akan ku kawal perasaan cinta kepada kamu : 

kenapa aku jumpa kau disaat dia jauh disana ?
kenapa mesti kau yang jadi rakan rapat aku sekarang ?
aku tahu semua lelaki sama , 
tapi kenapa aku mudah rasa sayang ? . . . dan sayang itu untuk kau ! 
*mana aku yang takde perasaan dulu ? adoy -.-

kau tahu , aku rasa best bila kau dengan aku .
kau pandai jaga hati aku . 
kau selalu buat aku senyum .
kau . . . . .
isy ! susah betul nak luahkan . hmm . .
dan kau pun ada Gf , tapi kau ni tamak . tak cukup satu -,-
haha . .
tapi memang best la kawan dengan kau .

: tadi aku dengan kau kat Uptown :D
lama gila kau pilih , mengalahkan aku 
sebenarnya aku rasa bersalah dengan kau .
kenapa tadi kau tak jadi jumpa Gf kau ?
jangan bagi alasan yang dia buat taik dengan kau lagi .-.-
aku tak suka orang menipu .
harap aku tak sakit kan hati orang lagi . aku tak nak korang clash sebab aku .
aku nak semua bahagia . aku tak nak semua orang sedih .
tolong la , aku sayang semua kawan aku :'(

hmm . .
aku mohon kau pergi Interview tu nanti ,
dan aku Doakan kau dapat sambung belajar kat situ .
aku tak nak kau kerja dekat dengan aku lagi .
sebab aku tak nak jatuh hati dengan kau , Ucux ! 
aku tak nak :(


: Tolong hilangkan perasaan ini , Cinta :


No comments:

Post a Comment