06 January 2012

SAYANG DIA :)

ASSALAMUALAIKUM ^,^




: Hidup Mesti Ada Kasih Sayang :




by the way ,
 belum lambat lagi kan aku nak ucap Selamat Tahun Baru (2012)? 
kau , kau , HAPPY NEW YEAR ! 
apa azam kau tahun ni ?
azam aku ? aku nak beli kereta tahun ni :))

wah ! dah berapa minggu aku tak update ni ? huhu .
bukan sibuk , bukan tak ada masa .
tapi aku malas nak menaip :)
cerita best best banyak au ! 
disebabkan malas , tak ada la ceritanya ^^
PEACE (Y)

: sebelum akhir tahun 2011 banyak kenangan :
aku yang dulu yang tak ada PERASAan 
kini aku sudah ada pasangan <3 
aku rasa Bahagia dengan dia <3
aku rasa nak senyum dengan dia selalu <3
aku janji akan jaga dia untuk aku SAHAJA <3 
*kalau Dia izinkan :)
doa kan ye ? ;)
Amin , terima kasih . . . 

dia yang aku Sayang : Muhammad Idham Khaliq Bin Jemain <3


10.12.2011


walau pun baru nak masuk satu bulan kami Bersama <3
bermacam rasa kami lalui dengan Kesabaran , Aceceh :)


okay lah . nanti aku update lagi ^^
nak keluar . bye <3












No comments:

Post a Comment