06 August 2011

PENCURI ! !



kau baca title kat atas uh !?
gila ah . aku pun nyaris2 nak kene kot .
ini cerita kat myNews .

ada customer orang putih aw .
*putih sikit je lah :p
dia beli barang , pas uh bayar . .
pas tu dia tanya aku .
ada duit kecil tak ?
aku cakap la tak de .

tengok gambar ni dy nak cari peluang 


aku ingat kot muka dia !!
kalau jumpa ni , aku belasah dia !
*macam berani je kan kau ? :DD
costumer lain dah tak de . 

dia dengan selamber badak je 
ambik duit dari drawer !
betul makna pepetah Melayu ni :
Tangan Panjang : Pancuri !


mesti kakak tudung putih tu keliru .
situasi ni sama dengan aku kot !
tapi betina ni tak sempat nak tunduk macam ni segala .
aku tutup drawer cepat2
kebetulan ada costumer lain kat belakang dia .
kalau tak , aku kene ! huhu

---> KORANG cari perempuan wey , kita belasah dia ramai2 ! 

tak pasal2 gaji aku bulan ni kene potong 
tak boleh terima aku , dah la nak raya ni . 
menangis sorang2 la aku :DD

dalam keadaan macam mana pun , kita kene berhati2
kan kawan2 ?
sape yang tak keje tu pun hati2 ye ?
nanti terjady apa2 yang tak diduga .
orang sekeliling jugak yang sedih !
hehehe :)

ok , lah . . bye <3

No comments:

Post a Comment