20 November 2011

BILA MULUT TERDIAM !

SALAM Sayang . . ^^


: Fahami lah hati ku ini :


semalam kita borak macam biasa je kan ?
tapi kenapa bila nak berhenti , ada rasa sesuatu yang tak dapat kita luah ?
apa yang kau rasa semalam , betul . 
aku tengah sedih , tapi kenapa kau dapat rasa ?

setahu aku , bila aku sedih .
tak de sape pun yang tahu yang aku tengah sedih .
bila aku menangis ,
 lagi la orang tak tahu sebab nya aku menangis bila semua orang sudah tido T.T

bila aku gembira , semua orang datang ..
bila aku senyum , semua pandang aku ..
tapi kenapa bila aku sedih , semua orang tak ada dengan aku ?! :(

kenapa kau dapat rasa apa yang aku rasa ?

aku seorang wanita yang punyai hati yang lembut ,
susah nak jaga kan ?
kadang kadang aku degil , tak dengar cakap orang .
kadang kadang aku kasar , kadang kadang aku lemah lembut .
kadang kadang aku pentingkan diri sendiri .
aku faham kau kena jaga hati dan perasaan orang yang betul betul sayang kan kau .

tapi aku tak boleh , aku rasa Cemburu :')
MAAF 

aku ada rasa cemburu , aku ada rasa sakit ,
aku ada rasa lemah , aku ada rasa bahagia dengan kau   ucuX !

aku tak boleh nak cakap apa lagi, kau pun mesti ragu ragu .
aku sanggup mengundurkan diri demi semua orang . 
mesti kau pun anggap aku main main kan kau je kan ?
tak wey ! aku dah sayang kan kau ! 
sumpah aku sayang kau :')
kau tak nak caya pun aku tak kisah .
sebab aku ni bukan ada apa pun kan?
tak pernah nak jaga hati kau . . 
maaf ucux :(

*suka dengar lagu Pergi - Aizat :(






aku tunggu luahan hati kau , sayang .
aku wanita yang boleh menunggu dan berharap je :)
ok , siap pergi keje . kbye <3 

No comments:

Post a Comment