23 September 2011

Istikharah CINTA ^^





ASSALAMUALAIKUM . .  .






 : cinta sejati tak mestinya kita memiliki :

mesti korang rasa pelik kan aku tulis macam tu .
sebenarnya aku nak cerita sikit pasal percintaan aku dulu . 

1st time aku kapel , waktu aku umur 12tahun .
kira macam cinta monyet la :D
tapi lama oh , tiga tahun jugak dengan *dia ni .
tapi abah aku tak suka dia . 
banyak jugak halangan , tapi kitaorang diam2 ja .
suatu hari abah aku tahu jugak , aku kene marah .
sedih oh . dah la kene marah lepas tu kene tinggalkan *dia pulak .
hmmm . . 
berbulan-bulan jugak aku nak lupakn *dia ni . 

akhirnya aku berjaya jugak tidak memikirkan *dia :)
suatu hari , aku dapat tahu *dia kapel dengan kawan aku !
terkejut beruk aku . tapi aku boleh kawal perasaan sedih uh dengan senyuman :)

akhir 2009 abah aku dapat kerja baru dekat Shah Alam .
family aku terpaksa pindah ke sini .
kat sini aku kerja kat Ole-ole .
3 bulan kerja , aku kapel dengan mamat ni .
pun abah aku tak suka =='
5 bulan je bertahan , kitaorang clash .

bulan 12 2010 - jun 2011 , aku kapel sekali lagi tapi abah aku tak tahu .
tapi kali ni , aku sendiri yang minta clash :)

pelik kan aku ni ? 
aku sedih sangat , 
tapi kekawan aku ramai yang bagi nasihat .
waktu aku sedih , fikir kan balik sume ni .
kawan aku tolong gembira kan aku :')
TERIMA kasih kawan2 !

dalam masa aku nak lupakan dy ni ,

ada sorang lelaki cuba curi hati aku . 
cuba mendekati aku walau pun dia seorang pemalu .
cuba buat aku rasa bahagia .
cuba buat aku ketawa .
sekali lagi sahabat aku minta maaf . 

aku tak boleh menerima sesiapa dalam hati ini .
hati aku sudah tertutup rapat !
aku menangis bila hati kau sakit :(
maaf .

aku tersentuh bila dengar lagu ni








*akutaknaksesiapalagi!sekarangakusudahtakdaperasaan ! 






No comments:

Post a Comment